repeat





du dyker efter mer jag har flera spärrar men inte när det kommer till DET så jag använder ord jag är bra på att gömma mig bakom dem olyckligtvis vaknar jag av jag hör mig själv säga någonting som kanske egentligen inte är sant eller så är det precis vad det är hur som helst DU hör det ju du hör mina ord men vi pratar inte om det mer och på något sätt blir det en metafor för allt som sker just nu det är en total förvandling som jag själv inte hänger med i känns som att mina pubertala känslor kommit 6-7 år för sent och det är inte längre försvarbart att vara känslomässigt rubbad och ostabil nu när jag är VUXEN och förväntas ha hittat hem men att hitta rätt i denna virvel av klassklyftor, miljöförstöring, pengahysteri, skönhetshysteri, hysteri hysteri, orättvisor och så vidare det är de som felfritt HITTAR som det är fel på jag tänker inte tänka annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0