SKÅL för det nya året, skål för LIVET


jag väljer att inte nämna dig här DET här. det är alltså någonting jag gör
MEDVETET
ett medvetet val

jag gillar att gå hemåt om natten
det är en risk
man kan halka, frysa till döds, bli våldtagen, skjuten etc
det är på något sätt tillfredställande
det där med att ta risker

siffrorna stiger eller blir fler
men det spelar uppenbarligen ingen roll
det där med att distansera har aldrig varit min grej
nu kanske jag överlever
klart jag gör

hjärtat slår
dunk dunk dunk

har tittat på skön 80-tals film med linda blair i huvudrollen. jag kan konstatera att jag hatar årtiondets tuttar, musik, det mesta av modet, frisyrer och attityd. jag gillar henrik och hampus.
imorgon är det new years eve och det ska firas med middag, vin, musik och det finaste av sällskap. det känns alldeles underbart, fina gamla hederliga gänget. den kyliga decembernatten ska förvandlas till januarimorgon och alla hoppas vi på något annorlunda, något bättre.
SKÅL världen
SKÅL till den fantastiska världen
(och PUSS på dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0