stormigt och vått, inte torrt


förvirrade flingor utanför mitt fönter.



snön hittar även till skåne ibland, trots att det växer ananaser här. gårdagen spenderades med min kära urinvägsinfektion och en ananas. tranbärsjuice får vara substitut för pencelin den här gången, jag vill ju inte bli immun. dessutom blir jag lite nojig av att stoppa i mig konstiga preparat. mycket intressant. hur som helst, tranbärsjuice är himla gott, speciellt i kombination med jättesalta reaktioner.
inatt lade jag WHERE THE WILD THINGS ARE pussel, sjuhundra bitar, inte illa. somnade illamående. vaknade med tuppen och fick äggröra serverad av jönssonpappan. det var nog den godaste äggröran jag ätit, mmm. det vara chili, vitlök och creme fraiche i den. fnissade lite till cityville och gav mig ut i snöstormen. det stormar i mig ännu. packar inför morgondagens äventyr, lyssnar på bolan och tänker att; snart snart blåser det upp till orkan.
/femme fatalalalala



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0