vi vrider på elementen i hopp om en bättre tillvaro


antingen är det för kallt eller för varmt. just nu är det för kallt. idag har jag äventyrat till lund, varit på skissernas museum. ja! det skiljde sig lite från resten av de svenska museum jag varit på. och jag har varit på en hel del. (pretto). jag gillade det, mycket. väggarna var utnyttjade. de var våldtagna. plåttrigt. sedan är det ju något väldigt fascinerande med människor som arbetar på museum. de har fräsiga frisyrer, runda glasögon på nästippen och är oftast så kallade original. i många fall fastnar jag för dem. tänker dumma sexfantasier om dem eller vill bara kidnappa dem och ha dem hemma hos mig. en julstjärna har jag införskaffat. kände mig tom utan ett enda julpynt. så ja, jag unnade mig. (det här inlägget blir nästan lika formellt som afrikanens senaste). vi kör samma spår. spårar ur. OSV. nu sitter jag i min säng. har precis ätit mat jag lagat. lyssnar på moto boy och mina tårkanaler vattnas. jag gråter en liten skvätt.. inte av sorgsenhet denna gång. lycka? det är nog vettigt att sakna. (så tänker jag iallafall just nu). många paranteser idag. vad ska det betyda? vi har skrivit tankar och ritat konstnärer i tankeboken idag. i den moderna tiden (som jag befinner mig i) kostar en varm choklad (typ en tesked) trettiotre kronor. det var en JÄVLIGT god chokla'. GLA'! godnatt världen. jag kysser dig mellan snöflingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0