why don't we do it in the road?


supersoftar i den gröna soffan, dricker coca cola och tittar på jävligt bra filmer, äter godis, pratar, svamlar och är glad. traskar genom meterhög snö och fryser hjärtat av mig av konstigheter som egentligen kanske inte ens existerar. mycket finns i mitt huvud, utanför är det irrelevant, orealistiskt eller obetydligt. kanske tänker jag för mycket. känns fruktansvärt patetiskt att föra fram det så, men faktiskt, kanske. det är otroligt mycket snö, skratt, minusgrader, fina människor och barr. det barrar inomhus, utomhus och i mig. någon måste soppa bort det, jag vet vem som borde. nu firar vi. ska dricka glögg, klä julgran och baka ROCKY ROADS, lyssna på john lennon och vara sentimentala julaktivister. det är tusen ljus här hemma och jag tror att jag glömmer allt utanför husets portar ett tag. snart kommer h hit och dansar juldans. det är himla himla fint. det är svampar i vår mossa, så söta.
jag gillalalalalalar läget.
JULPUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0