young love



mina ord bli allt fattigare här. kanske beror det på att mitt liv är väldigt innehållsrikt för tillfället. jag dansar mycket till moto boy, äter morötter, åker tåg, dansar på tomboyklubb, blir sminkad & dricker gratis öl på tjallamalla, springer gata upp och gata i ner i kyliga malmö, analyserar statyer, sjunger, hoppar, ritar julteckningar, dricker varmt och kallt och försöker överleva månaden ut med mitt fåniga saldo.
nu kan man resa med tåg till triangeln, vilken lyx. hemskt obehagligt att stiga av i citytunneln, alldeles grått och framtidsspejsat. en kvinna grät på tåget förut, hon sa att hon frös in i hjärtat. jag somnade på bussen förut, lutade min axel mot tjejen bredvid, hon lutade tillbaka. ibland är människor himla fina, känsliga och MÄNSKLIGA.
helgen har varit bra. himla bra. handen har fattat penseln och jag kan dansa mig igenom livets svårigheter. tycker synd om den finaste hunden som har har ne uppsprätt mage och glansiga ögon.
åh. jag har dammsugat. mår illa, känns som om jag håller på att bli sjuk. baciller bort bort bort.
!! på fredag äventyrar jag till norrköping, ska bli himla skönt.
young love young love young love young love, tänker inte säga vad den gör med mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0