barbara


kl är lite över 07. nollsju. det är kallt i min säng. igår köpte jag kalles prickiga (dvs. MJUKOST med kaviar. alltså mycket mjukost & lite kaviar), den är mild & jättegod. jag ska till skolan idag. efter föreläsningen ska jag till orkanen. skriva. vara duktig. det måste jag vara. helgen har varit alldeles rusigt fantastisk. har dansat mig trött till håkan på vårat vardagsrumsgolv, har haft finbesök av mathias, hoppas mig sjuk & lyrisk till crystal castles, svettats, dansat, sprungit, ätit sojakorv, städat & diskat bort mount everest diskberget. CC var absolut det bästa på mycket, mycket länge. har känt mig som en polsk hora i min rosa peruk & stora päls! MÄKTIGT. malmö har varit riktigt fint i helgen. dock lite spån av norrköping genom muminsamtal & dig & dig & dig, men jag överlever på kicken ett tag. hm. kickar som kickar. det är nästan bäcksvart ute.. burr. jag har en blommig klänning på mig & dricker juice ur en blommig kopp. jag är fruktansvärt matchig. åh, längtar till helgen (måndagggg.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0