hjärnstorm


en natt av whiskeytänkande, videoinspelning, bitterhet, skratt av tårar (tårar av skratt) och skins fick mig att må lite bättre. somnade på kudden bredvid min bästa vän. hon är fin. vaknar 07, äter frukost vid tv:n, promenerar till bussen och blir ivägkörda ut till ödemarken. det är dimmigt, vitt och konstigt. turning torsotoppen syns inte ens. den är gömd i dimman. allt är en byggarbetsplats och vi skrattar åt vår misär. brainstormar i timmar, exalterade. äter pizza. nu sitter jag och skriver, skriver, skriver, läser. där ute planeras spökhus med tortyrkammare och jag vet inte vad. fascinerande. ska:

bli klar med språkabilderna
skriva skriva skriva
dricka mer kaffe
LE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0