i can't fake it


i took the midnight train going ANYHWERE. inatt åkte jag & syster tåg åt fel håll, år rätt håll. hamnade i svågertorp, lund och till slut i helsingborgsnatten på en fransk balkong. danskar, dans och ett fint hav av rus. natten därefter bestod av tusen konstigheter. sprang runt över kullar och försökte hitta lyckan på motorvägen. det diskuterades över en kaffe på en ödslig mack. tyskar, bilar och självironi.
vi hittade aldrig hem. slutade med att vi fick springa genom natten för att hinna med en blodig buss.
fanta exotic och hundkramar.
på morgonen är vi coola.
& nu levs natten om. ska vara någon annan än mig själv. åtminstone ytligt.
jag lever inte på kärlek, inte på hat, någonting däremellan som gör mig så fruktansvärt frustrerad.
'jag studerar kultur&media, men det är bara ibland. jag roar mig mest'/eve.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0