wacka wacka


jag känner för att svara. det finns ingen oberoende, ingenting mellan liv & död, ingen kärlek och inget hat. när det kommer till att skriva kryptiskt måste jag säga att jag älskar det. metaforer, synonymer, prata i moln, luddiga förklaringar. för.. vem vågar egentligen vara ärlig? skriva laddade ord, gå rakt på sak, blotta sig. jag vågar INTE blotta mig. trots detta ligger jag naken framför dig, särar på benen. det handlar INTE om att blotta sig. vad gör jag? lyssnar på kanye west och grubblar över varför jag gör det. förmodligen för att jag vill förvåna mig själv. springa utanför ramarna som jag själv byggt. det är kul att riva något man själv byggt upp.
idag har jag spelat superhyper spel med tre crazy kids. druckit läsk och pratat om bajssex, operationer och annat äckligt. vandrar genom regnet. täcker mitt huvud med min halsduk. mina strumpbyxeben blir alldeles dyngsura. kommer hem till en blöt hund som skräms.
jag vill dansa i regnet, naken
dina andetag kommer aldrig nå in i mig.
vi kan fortsätta låtsas att vi förstår oss på varandra, titta djupt in i varandras ögon
MEN det kommer alltid finnas tusen frågetecken
och jag kommer ALDRIG vara där för att besvara dessa ?
imorgon är det partyfredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0