16






sedan sprang jag iväg. gömmer mig under ett täcke tills klockan är 15 och man blir mentalt tvingad till att ta tag i sig själv.

flimmerfesten igår, dans i flera timmar. inga hemligheter för dig. tequila, drinkar & tusentals danssteg som talar. ansikten jag sett så många gånger tidigare, kullerstenar som jag kan som min egen fitta. taxi, varför får jag en sådan otroligt härlig känsla av att åka taxi? det känns filmiskt. man ser natten flyga förbi utanför, man är rusig och vet knappt var man är på väg. grattis till orgasmen hjärtats tröst. dela säng med de allra bästa, skåla, prata pinsamheter och vara sexton. sweet sixteen. vi kommer alltid att vara där, vi är fastklistrade. ingen får rycka bort mig.

idag renar jag mina tankar, kropp och själ i ett badkar. det blöder och jag blir nog inte renare.
smuts i hjärnan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0