ch-ch-changes!




jag maskerar mig med allt du inte gillar. jag sover med en ventil som är öppen, blir givetvis sjuk. feber & en hals där det springer omkring små pojkar. det kittlas, är oerhört irriterande & allt som var mindre bra blir helt plötsligt dåligt. dåligt är sämre än mindre bra. idag är himlen alldeles blå, jag drar täcket över huvudet, över ansiktet, vill inte se den. igår regnade det, jag sa adjö & bar hem två jättetunga matkassar. jag blev alldeles dyngsur, mina handleder var nära på att gå av. fruktansvärt irriterande. trotsade rädslan för lasermannen & gick ut för att köpa cola. jag överlevde. kom hem med en cola. människor & jag spelade uno, drack colan, tittade på lite sällskap och därefter på saw 3. somnade med en stängd ventil, men det var för sent. jag är redan förgiftad, av dig och av allt du någonsin sagt. nu sitter jag i min blommiga säng, ritar i mitt hemliga block, lyssnar på john lennon & tänker så att huvudet nästan spricker. jag är ångestladdad, paradoxal, sjuk, illamående, irriterad, arg, sårad. men jag är inte bara det. jag är full av liv, jag SPRUDLAR av livsenergi. jag säger emot mig själv, liksom alla andra gör. jag konsumerar för att fylla begär, tomrum, jag dricker coca cola, köper dip på mcdonalds, jag tittar på porr, sminkar mig, rakar mig, måste ha bekräftelse, ljuger. jag är fruktansvärt trött på mig själv för tillfället. jag missar filmvisning idag, åh, suck. ikväll ska jag sänka temperaturen, knapra ipren och pallra mig till På Besök. ska fotografera språka & releasefest. det ser jag fram emot.
allting ska sägas högt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0