de borde ha ägg på subway


partynatt i vackra helsingborg. älskar den staden om natten.
drinkar och en himla fin lägenhet högt upp i skyarna, vouge på en balkong
att vilja ha en diagnos, något att skylla på när psyket sviker, när man inte orkar vara social, när man vill kräkas folk i ansiktet. en bokstav. ge mig en bokstav någon. på ett PAPPER. sen kan jag bete mig hur jag vill utan att känna mig dumihuvudet.
gata upp och gata ner
VI var festen


lyckades ta mig igenom flera rusiga timmar utan att bli det minsta sentimental
kanske har jag fört över helvetestankarna till någon annan
inatt älskade jag varje sång

det spelar ingen roll var jag sätter fötterna.

vidare

lördag
åker tåg igenom hela skåne, som vanligt
och till traditionen möter jag även denna gång lustigkurrar
solen lyser, det är klarblå himmel & tåget tar mig åt rätt riktning känns det som
ska till danmark idag, halloweenfirande på tivoli, med häxteater, vampyrpantomin, mat, karuseller
wiwiwi.

det spelar ingen roll var jag sätter fötterna, igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0