don't believe in yourself


 vi har somnat med näsorna mot varandra, på samma kudde, i samma säng
delat samma sorg miljontals gånger, fnissat åt samma skämt oräkneliga gånger
delat ciggarett, smutsat ner samma badkarsvatten, tänkt samma tankar
vi har slagit varandra, strypt varandra, krossat varandras hjärtan

tanken på att du exploderat i någon annan får mig att vilja kräkas
tanken på att du låtit någon annan tillfredställa dig får mig att vilja kräkas
tanken på att du njutit av någon annans kropp får mig att vilja kräkas

ibland vill man skrika, äga hela världen. bestämma över allt och inte låta någon annan säga till om något. 
vi ska bo på cuba, älska alla, äta morötter, dricka vin och aldrig ångra någonting.

nu är jag snart framme i norrköping.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0