ett tomt vinglas


jag väntar på dig, dricker upp så länge
jag har ångest för det och det och det
tur att jag har himla fina morföräldrar
att jag kan roa mig själv
tillfredställa mig själv
och ibland, ibland kanske också vara mig själv
vem det nu är

har hjälpt en hund att rymma
har druckit samma mugg kaffe från malmö till mölle
har spelat street fighter 2
har lurat under ett paraply
har tittat på social network
har köpt en dyr vegetarisk hamburgare på max för 46 kr (dvs. inte någon meny)
har åkt bil (gör aldrig det längre)

i helgen ska det bli saw 3D premiär, bazookafest alternativt matthiashalloweenfest alternativt tivoli, plugg. (plugg).
hm.

bra tidsfördriv!
1. mario genom facebook
2. korsord/sudoko
3. skriva ner allt man känner, UTAN CENSUR
4. skriva brev
5. måla naglar och sedan ta bort färgen
6. göra en favorit spelningslista
7. bygga något
8. titta på faces of death
9. sjunga en sång
10. ta på sig själv

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0