"så jävla bd"



jag har inte stjärnor under ögonen, istället har jag en fin tivolistämpel.
helgen har varit finfin.
helsingborg/mölle/malmö/köpenhamn
jag är på äventyr!
reser via tåg, spöktåg
LOOP
mitt liv är en bergochdalbana, klyschigt sagt, men sant.
bokstavligt, bildligt, psykiskt, fysiskt.
är alldeles mör i kroppen efter allt karusellåkande.
åh så fint det var på tivoli! tusen pumpor, ljusslingor, när, skelett, lik etc etc.
det ingick dock ingen vegetarisk rätt i nightriderpriset, vilken miss. då blir man arg.
8 olika restauranger ingick och inte en enda serverade någon måltid utan dött djur.
hemskt? ja.
idag har jag mest haft ont i huvudet tillsammans med jimi, spelat fightingspel, ätit mat, tittat på DIE WELLE och knaprat ipren. blivit rasande arg över trädfestbilderna som inte tycks fungera. shoppade lite vindruvor på vägen hem, hoppas de botar mig lite. DET GÖR DOM.
fler och fler skånska damer tycks prata som hemska gunn i kvarteret skatan. man blir ju äcklad och fnissig.
allt känns ganska okej. mycket känns mer än okej och ännu mer känns mindre än okej.
har jag för höga krav? stora förhoppningar?
man föds inte tom.

du är torr som kokain.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0