smutsigt


känner mig alldeles för självkritisk just nu. vad krävs det för att ett starkt hjärta ska orka slå för mig, för andra & för livet? det är en kamp. att kämpa är inte lätt när man känner sig främmande i sin egen verklighet, bortglömd i sin historia. istället blir jag svag i människors famnar, dricker alkoholhaltiga drycker, fyller mitt liv med så mycket som möjligt. jag får INTE hinna tänka. jag vet varken ut eller in. det är som sex mellan en man och en kvinna. snoppen går in och ut, snabbt, sakta, snabbt, sakta, byter position lite, in och ut, in och ut. man blir aldrig nöjd, det är inte bra inne, inte bra ute. bara i något slags mellanting. det där mellantinget tycks man aldrig finna.
bitterfittan talar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0