the kids are allright


det värker och värker i revbenet, kan knappt andas
tänker på populärkulturen som enkla nöjen - till för att människor inte ska få tid till att tänka
reflektera
jag är mitt i det
jag är fångad, lättfångad & blind precis som alla andra
lyckligtvis är jag medveten om det

har varit på the kids are allright med jimi, fredrik och evelina.
en film jag aldrig skulle välja att se på bio egentligen
men som sagt, jag måste bli road annars tänker jag
ätit falafel
skrivit på glassfabriken om sedgwick
knappt kunnat andas
imorgon ringer jag om det inte gått över
jag vill ha ett svar, en förklaring
och jag vill att det ska vara smärtfritt och gratis
framför allt gratis om det nu är möjligt

nu ska jag sova
imorgon är en ny dag, ska på lynchutställningen
längtat jättemycket
DAVID LYNCH kära kära lynch

det värker
i övermorgon ska jag hem, HEM. ingenting annat kan någonsin bli HEM.
tack för mig, godnatt.
kysser världen med hat ikväll

imorgon vill jag må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0