finns det något finare än en original LP ?


alltid lika fascinerande med mac
man kan ju till&med parta med warhol



är fortfarande sjuk, tung och halvt levande.
måste kånka hem alla mina väskor
men först en
sen frukost på glassfabriken

idag skiner solen i malmö, dock blåser det såklart.
igår demonstrerade jag, trots min sjukdom, mot RASISTERNA- SD.
det kändes så otroligt bra i hjärtat
dessa kommande fyra åren blir en ständig kamp, inte bara mot SD utan mot blocket som öppnar upp för klyftor, orättvisor och rasism i samhället. självklart syftar jag till alliansen. parasiterna som överlever på allt annat än kärlek.
det här ska inte bli någon valresultatsdepression, det är dags att visa motstånd, säga NEJ till ett rasistiskt och kapitalistiskt samhälle där klyftorna blir allt större och himlen allt mörkare.

mitt hår är nytvättat, lyssnar på bowie på substitutet
känner redan nu hur mina fingrar vill springa över tangenterna i all evighet
inga vindar idag heller
bara högervindar som blåser av människor skinnet, drar ur folks hjärtan
det blir allt kallare i sverige, känslokallare
i mig, i dig, i oss
OSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0