afterglow (of your love)

försöker sova . men något i mig säger att det inte går. istället lyssnar jag på small faces och har en klump i magen. varvar med beat heart och fäller en liten tonårstår, men torkat lika snabbt bort den och blir frustrerad över min patetik.

jag lägger in lite bilder från kameran istället.


ett fint elskåp utanför videobutiken där jag hyr film.


en ung mans försök till att vara sexig, i rulltrappan, på triangeln. en rulltrappa där skenet ändras från grönt till rött, från rött till lila och om man har tur får man uppleva hela regnbågens färger under en rulltrappetur. spejsat.


här är jag extremt tuff i det lila rulltrappeljuset.


man kan åka hiss också


imorse var jag såhär munter när e testade mitt objektiv


en mycket fin bild. tycker jag. västra hamnens arkitektur är fascinerande och ful, fascinerande och fin. kluvet det där.


långt bort skymtas danmarkbron. havet är isbelagt och det är alldeles grått och vackert.


birds.


195 kronor för att besöka TT.


e och jag hittade en mycket mysig och lurvig vän. vi värmde händerna i hennes päls och hon följde efter oss länge länge. det var dessutom den första vindögda katt jag stött på.

godnatt/hjärtans fröjd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0