where is my mind?


efter en flamsig monopolfest med chips och blåbärssaft och en total förlust
somnade jag till chloes hjärtslag och het diskussion om porrindustrin
vaknar till en sol som gör mig fantastiskt glad
spricker i hjärtat och jag känner, för ovanlighetens skull, att det är fruktansvärt onödigt att snooza
äter knäckemackor med kokt ägg och avokado
tittar på förföriska blickar i top model
promenerar i snöstorm längs havet
jämför och känner oss hånade i västra hamnens överklassmiljö
hittar en ny kompis i form av en rikemanskatt som följer efter oss i evigheter
dricker chailatte och blickar ut över isbelagt vatten
drömmer om sommaren men vintern gör oss inget ont
pratar om planer och helgen och
blir tittade på
av kostymnisse med ipad och pengahjärna utanför våra banor
vi vill gå in i turning torso men vi får inte
vi är för fula, eller något
har tagit reda på att det kostar 195 kronor att besöka den byggnaden, alltså om man inte är en kostymnisse med no hard feelings.
lagar het linsgryta och chillar till fight club
men hjärnan sätts på högvarv och jag kan inte titta ner i tallriken för jag vill inte missa dialog
where is my mind?
och sedan hamnar jag här.
söker jobb
registrerar
raderar
justerar
in och ut
om och om igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0