ALIVE


igår dansade jag min svettiga hjärna till little marbles & baboon show. hade saknat julia. blev rusig av en klunk som jag nu efteråt tror bestod av bitterhet, eller någon lömsk trolldryck. jag blev förtrollad och sparkade på världen. vandrade genom natten till ett annat ställe med andra fina människor och en konstig kvinna som behövde kärlek. hon hamnade i våra famnar. blev fjorton igen och kände att mina pubertala banbrytande känslor tog över mig och jag somnade gråtandes, förtvivlad.
nu är det en ny dag. jag är helt pank och det är fyra dagar kvar till csn.
har ätit två ostmackor med skakig läpp och lyssnat på svensk indie.
det som händer i mina tankar händer ingen annanstans just nu.
utanför rummet kokas det vatten
mycket som kokas
ska förmodligen fira en kille som fyller 21 år senare.
något ska iallafall firas.
jag lever!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0