MALMÖ satisfaction.


en himla fin natt under malmöhimlen med dans, black sabbath och skratt på golvet i rosengård. en hal tusen mil lång isgata att ramla fram på. vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuvuden. lalala. möllan är fantastisk efter 00, innan 00 också. snön smälter bort och det är inte längre minusgrader. mina strumpbyxor är trasiga och jag har smink i hela ansiktet, men jag är fruktansvärt lycklig den här morgonen. TROTS att min matkassa gick sönder och jag tappade ut alla mina varor mitt i gatan. satt ensam och skrattade ett tag, tills det kom en bil och jag fick panik. juicepaket på huvudet och ost i fickan. möts av bästa tjejen och självaste osbourne när jag kommer innanför dörren. solen lyser, himlen är iskall & blå. i vardagsrummet dödades det zombies av the lovin' girls. jag ska ut & promenera vid kanalen, sen ska jag skriva om kön.

KÖN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0