några gram fetare


visst hatar man söndagmornar när allt är grått och det är måndag dagen efter när man vet vad som passerat och inte kan göra någonting åt det för det som redan varit förblir man vaknar och tittar ut genom fönstret och det är extra känsligt att även denna morgon inte har sol. jag har sovit alldeles för många timmar den här helgen, spenderat alldeles för många minuter i mig själv, i det trassliga landskapet av snår och taggbuskar. en ny vecka tar sin början imorgon och jag måste prestera och vara på humör. hjälte just nu är csn och den som lyckas göra mig lite lite stabil. onlinepizza och ett fint nattligt telefonsamtal fick mig på lite bättre humör
eller så förstärkte det
känslan av saknad
och så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0