OK


dagboksinlägg 1/1-06
nu är det ett nytt år och jag ska ändra på massa saker.
de sakerna tänker jag hålla för mig själv.

igår;
vaknade klockan tio, gick upp pigg som en lärka för att städa mitt rum.
Mamma, jag, katta och några fler åkte till lillsjön för att åka pulka.
det blev ingen succé. 
SKOGEN ÄR FAKTISKT ALLAS .

efter en lång vandring till skogs blev det kallt om fötterna, vi åkte hem igen.
katt och jag åkte till stefan, åt tacos och tittade på hitta nemo.
vid åtta tog jag, cat och jojo bussen till sörping, hem till johan och elias. där var alla bästiga människor samlade. det var trevligt, vi pratade och flummade. vid tolv gick jag, atte, valle, emma, therese och bring till rådhusorget och tittade på fyverkerierna. wao härligt att tillbringa tolvslaget med de människorna (även om mitt humör inte var på topp) sedan gjorde vi snöänglar.

sov hos johan och elias.

du ger oss kalla kårar. kom låt oss gå härifrån, låt oss resa nånstans. LÅT OSS BLI DOM SOM FÖRSVANN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0