puta med läpparna


mina två paper är inskickade. kön & klass. två av de begrepp som förmodligen skapat mest orättvisor i världen. kan pusta ut.
morgonen har spenderats i sängen med min tjej, drömma och planer om nakna ben i utlandet. klyschiga hippa resmål är lockande även för oss.
nu tänkte jag bege mig mot vagabond. måste hitta ett par nya kängor. mina luktar förjävligt + att det kryper in snö i dom hela tiden. hemskt kallt och blött.

+
knappt någon snö i malmö
tomboy
evelinas nya dalmatin
stil&form kursen
laga mat med jimi
citytunneln

-
konstiga små mentala attacker
missar facebookfesten
måste tvätta-inga rena trosor
dyr räkning från biblioteket

hm. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0